Datum: 7.1.2021, autor: Markéta Mazancová
O tom, jakou sílu mají příběhy v marketingu, jsme nakousli již v
první části článku. Dočetli jste se v něm, proč příběh dokáže zvýšit prodejní cenu, jak jeho vyprávění působí na lidský mozek nebo jak příběhy využít ve svůj prospěch při prodeji nemovitostí. Dnes se zaměříme na praxi a ukážeme vám, jak příběhy prezentovat na sociálních sítích, pomocí videa nebo e-mail marketingem.
Využijte sociální sítě aneb zázraky s Pinterestem
Byť se primárně jedná o síť ke sdílení obrázků, s trochou šikovnosti ho lze využít k získání mnoha nových klientů. Na Pinterest totiž zavítají denně miliony lidí. S tou
správnou fotografií se z nich mohou stát minimálně
vaši followeři. Dokládá to třeba příběh kadeřnice Kate, která si jako jedna z mnoha založila účet na Pinterestu, kam každý týden vkládala nové fotky účesů. Tyto obrázky poté odkazovaly na její blog obsahující videa, jak takovýchto vlasových kreací dosáhnout. Chytrým trikem, díky kterému se z uživatelů Pinterestu rázem stávali její sledující, si získala nejen nové klienty, ale také podporu různých sponzorů, kteří k jejím videím začínali přidávat reklamy. Její příběh si můžete přečíst zde:
https://businessesgrow.com/2012/01/23/pinterest-drives-enormous-blog-and-business-success/
Práce s Pinterestem zahrnuje dvě důležité komponenty – obsah a obrázek. U tvorby zajímavého obsahu nezapomeňte na velký nadpis, který přitáhne pozornost. Obrázek můžete upravit díky různým vymakaným online editorům. Vybíráme některé z nich:
- canva.com – oblíbený editor nabízející vlastní výrobu loga, brožury, informačních či reklamních letáků, ale hlavně stránky na sociálních sítích, jako je třeba právě Pinterest. Většina funkcí je zdarma a výsledek vypadá profesionálně.
· - Úpravu fotografií a grafického designu webových stránek můžete provádět dále třeba na picmonkey.com. I zde platí, že jeho užívání je povětšinou zdarma.
· - Pokud hledáte již vytvořené fotky zdarma ve vysokém rozlišení, pak můžete sáhnout po jedné z fotobank – například pixabay.com nebo unsplash.com.
·
P Pokud si na sociální sítě netroufáte sami nebo na ně zkrátka nemáte čas, můžete se upsat profesionálovi a svěřit mu celou agendu.
Řekněte to videem
Vyprávět příběh se dá překvapivě i bez psaného slova. Například pomocí videa. Zachyťte to nejkrásnější z celého domu, v celku i v jednotlivých detailech.
Využijte e-mail marketing
1. 1. Začněte vyprávět příběh už v předmětu e-mailu. Předmět je tím, co jeho adresát vidí jako první a má pouze jednu či dvě vteřiny na to, aby zaujal. Zkuste už do něj vložit jedinečnost prodávané nemovitosti a vzbudit emoce a zvědavost.
2. 2. Zaujměte fotografiemi. Vložte je přímo do e-mailu.
3. 3. Prostřídejte obrázky a psané slovo.
4. 4. Neopomíjejte tzv. „pravidlo tří“. Nesnažte se za každou cenu prodat vše, co vás zaujme. Stejně tak, jako funguje pravidlo tří v pohádkových příbězích, bude fungovat i v těch realitních. Každá myšlenka, kterou považujete za důležitou sdělit klientovi, rozveďte maximálně třemi detaily.
Přidejte svůj komentář