Nejlepší makléři světa: Čím byli výjimeční?

8.5.2024

V následujícím článku se podíváme na zoubek třem nejúspěšnějším makléřům světa. Čím dosáhli svého velkolepého úspěchu? 

Nejprve si pojďme zodpovědět jednu jednoduchou otázku. Jak jste na tom vy? Deset let v oboru a pořád nic moc? Přijde vám to všechno takové nemastné, neslané?


Řekněme si to na rovinu. Zkušenosti jsou potřeba, to nelze popřít. K veleúspěšné realitní kariéře je však potřeba zamotat všechny zásadní nitky do jednoho pořádně barevného klubíčka. Takže si to pojďme shrnout. Osobitost a charisma. Osobní obchodní značka. Herecké dovednosti. Řečnické schopnosti. Inovativní myšlení. Originální marketing. Moderní technologie. Mediální propírka. Vytrvalost. Risk. To jsou ty nitky, za které tahají ti nejúspěšnější makléři. Pot a dřina dávno nestačí.


Zapněte si pásy a připravte se na jízdu ohromujícími úspěchy těchto inspirativních představitelů realitního průmyslu.

 Nejlepší makléři světa: Čím byli výjimeční?

BARBARA CORCORAN

Barbara je prominentní postavou realitního průmyslu a spoluzakladatelkou jedné z největších a nejúspěšnějších realitních firem v New Yorku The Corcoran Group. Pokud ji ještě neznáte, nastražte uši. Životní příběh realitní magnátky zní jako vytržený z pohádky o tom, jak chudá Popelka k bohatství přišla. Ovšem ne za pomoci prince. Pouze vlastní pílí. 
Corcoran s oblibou tvrdí, že vyrůstat chudý je klíčem k úspěchu. Člověk nemá co ztratit a není kam jinam jít, než nahoru. Sama pochází z velmi chudých poměrů a tento fakt považuje za základní stavební kámen její kariéry. A jak svou realitní kariéru Corcoran zahájila? Netradičně. Půjčkou 1000 USD, z níž postupně vybudovala multimilionové obchodní impérium. Corcoran zastává názor, že vše je v naší mysli. Úspěch nepřipisuje konkrétní dovednosti či talentu, nýbrž myšlení. Víře ve vizi.
Co by nám Barbara Corcoran vzkázala?
Chybujte. Hodně chybujte. Přijměte neúspěch a z chyb se poučte. Využijte je jako odrazový můstek na cestě k úspěchu.
Corcoran je známá svou schopností bravurně zvládat nepřízeň osudu. Tvrdí, že bez zkoušek, nezdarů, selhání a soužení, kterými prošla, by se nikdy nedostala v byznysu tam, kde je nyní. 

Když selžete, zvedněte se. Spadnete znovu. Zvedněte se! Vytrvejte. Úspěch jednou přijde.
Sama Corcoran o sobě mluví jako o „Královně neúspěchu.“ Za její slávou stojí nekonečně mnoho bezútěšných situací, nikdy se však nevzdala. Zvedla se, oprášila kolena a dál vytrvale pokračovala v cestě za svým snem.

Propagujte, komunikujte, ukazujte. A když už to děláte, dělejte to originálně.
Corcoran pro své kreativní marketingové kampaně inscenovala nemovitosti. Pro inscenace využívala služeb herců a hudebníků. Pořádala okázalé večírky za účelem předvedení nemovitosti. Těmito inovativními strategiemi nastavila nové standardy pro odvětví realitního marketingu.

Buďte vidět. Pořád. Všude.
Corcoran nelení a kromě toho, že je výkonnou producentkou známého pořadu „Shark Tank“, je také autorkou bestselleru “Shark Tales: How I Turned $1,000 into a Billion Dollar Business!” a hostitelkou top business podcastů s názvem “Business Unusual with Barbara Corcoran.” Její sociální sítě sleduje přes milion uživatelů.

RYAN SERHANT

Serhant neměl v plánu stát se hvězdou realit. Vystudoval herectví a tak pomýšlel spíše na to, jak se stát hvězdou obrazovek. Tou se skutečně stal; hvězdou obrazovek v realitním odvětví. 
Ryan Serhant však není jen makléřem; kromě toho je také inovátorem, producentem, autorem knih, hostitelem podcastů, veřejným řečníkem, tvůrcem obsahu, pedagogem a hvězdou televizních pořadů. 
A čím se od Ryana Serhanta můžeme inspirovat?
Kdo nic neriskuje, nic nezkazí. A také nezíská.
Během pandemie Covidu, uprostřed nejistých tržních podmínek, se Ryan rozhodl zariskovat a spustil vlastní makléřskou společnost SERHANT. Společnost se rychle rozšířila do sedmi států, zaměstnává více jak 500 pracovníků a sleduje ji více než 6 milionů uživatelů sociálních platforem.

Propagace tvoří většinu úspěchu. 
Serhant bedlivě sleduje nejnovější marketingové trendy a zajímá se o inovativní marketingové strategie. Využívá špičkové technologie, různé platformy sociálních médií a kreativní techniky brandingu k předvádění nemovitostí a k přilákání kupujících. 

Osobní značka prodává. Staňte se zapamatovatelnými.
Serhant svým osobitým stylem, prostřednictvím svých vystoupení v médiích a aktivní přítomností na sociálních sítích kolem svého jména efektivně buduje vlastní osobní obchodní značku. Na sociálních platformách se také představuje jako myšlenkový lídr v oboru. 

Pomáhejte, vzdělávejte a budete víc vidět.
Ryan napsal vícero knih, všechny zaměřené na rady o prodeji. O tom, jak vydělávat efektivně či jak vyniknout. Vyvinul také digitální kurz a vzdělávací platformu Sell It Like Serhant, kde učí ostatní, jak zvládnout umění prodeje. Kromě výše zmíněného také hostí vzdělávací podcasty.

DOLLY LENZ

Ve světě luxusních nemovitostí jen málokteré jméno vzbuzuje takový respekt a obdiv jako Dolly Lenz. S Barbarou Corcoran ji pojí velmi podobný životní příběh a skromné začátky. 
Lenz byla kvůli svému dřívějšímu vzhledu více jak dvacetkrát nevybíravě odmítnuta realitními společnostmi, obrnila se však hroší kůží a nevzdala se. A jak to dopadlo? Jako ve správné pohádce. Jistá společnost ji nakonec zaměstnala a od té doby se začal psát příběh o tom, jak chudá dcera španělských imigrantů k úspěchu přišla.
U Dolly je těžké vybrat několik zásadních věcí, kterými inspiruje ostatní. Tady je alespoň pár nejdůležitějších. 
Sbírejte zkušenosti. Neustále se vzdělávejte. Nabídněte lidem hlubokou znalost oboru.
25 let praxe v realitním odvětví z Dolly vytvořilo expertku v oblasti prodeje, marketingu a brandingu. Zastávala významné role ve slavných realitních společnostech USA, až konečně všechny své zkušenosti vložila do založení své vlastní společnosti. Dolly Lenz Real Estate LLC - to je poradenská, prodejní a marketingová firma a přední makléřská společnost zaměřující se na prodej luxusních nemovitostí.
Buďte inovativní. Propagujte za pomoci moderních technologií.
Lenz, stejně jako Corcoran či Serhant, svými neotřelými způsoby prezentací předefinovala umění předvádění nemovitostí. Zaujmout – to je dle Lenz základním stavebním kamenem celého obchodního procesu. Pohlcující virtuální prohlídky, kreativní fotografie a videa v nejvyšší možné kvalitě zpracování, pečlivě připravené multimediální kampaně; tím vším si dláždí cestu k úspěšně uzavřenému obchodu.
Zaměřte se na luxusní nemovitosti.
 Lenz zaměřuje svůj hledáček na jedny z nejexkluzivnějších nemovitostí na světě. Její výjimečná schopnost uzavírat obchody v řádech milionů dolarů ji odlišuje od ostatních makléřů z oboru. Během své kariéry prodala nemovitosti za rekordních 14+ miliard dolarů a s touto částkou se stala absolutní rekordmankou v oboru. Kromě toho prolomila i další rekord – podařilo se jí prodat nejdražší nemovitost v oblasti, kde působí.
Buďte vidět.
Úspěšní lidé jakéhokoliv oboru pečlivě dbají na to, aby byli vidět. Lenz je v rámci sebepropagace pravidelným hostem různých TV show, pořádá různá vystoupení a vyjadřuje se k aktuálním problémům s nemovitostmi v různých známých mediálních publikacích.


Tak co, četli jste pečlivě? Pokud ano, určitě jste také došli k velmi očividnému závěru. Založte si vlastní společnost. Vybudujte si svou osobní obchodní značku. A nezapomeňte na originální marketingovou strategii. Pokud jste stále řadový makléř zaměstnaný realitní společností a vzhlížíte se ve větší slávě, zřejmě budete muset udělat razantní změny ve své kariéře. Hodně štěstí! 


Přidejte svůj komentář

Další tipy a novinky:

Odkazy na servery: