Využíváte nejvýraznější grafickou formu inzerce na mobilu?

Co je to interscroller


Výrazný grafický reklamní formát, který funguje na principu posuvu stránky v mobilním zařízení. Samotné reklamní sdělení se nachází v pozadí stránky, kde jej uživatel postupně odkrývá scrollováním. Formát interscroller vybízí ke kreativnímu řešení obsahu sdělení. Výhodou je, že uživatel si může sám rozhodnout, jak rychle si jej rozbalí.

Ukázka interscrolleru v animaci na mobilu

Interscroller ukázka  

Pro koho je interscroller určený


Pokročilé možnosti cílení dávají inzerentovi přesnější možnost zásahu na požadované publikum. Laickými slovy – můžete si vybrat přesné návštěvníky stránek, které chcete oslovit.

Tento formát lze doporučit zejména těmto 3 skupinám inzerentů:

  1. - realitním makléřům pro osobní marketing v konkrétním městě, nebo oblasti
  2. - realitní kanceláři působící v konkrétním regionu
  3. - realitním kancelářím a investorům, kteří se specializují na určitý typ nemovitostí – např. na luxusní nemovitosti, nebo pronájmy apod.
     

 Využíváte nejvýraznější grafickou formu inzerce na mobilu?

Co lze očekávat
Týdně jsou interescrollery zobrazeny na mobilních zařízeních několika desítek tisíc kupujících nemovitosti. Zajímavé je nejenom působení vizuální podoby na potenciálního klienta (interscroller je vlastně Váš billboard na mobilu!), ale i podstatně vyšší míra proklikovosti než u jiných grafických reklam. Ta činí nejčastěji kolem 1,2 – 1,5% zobrazených ploch, zatímco u jiných grafických formátů je většinou pouze kolem 0,5%.
 

Interescrollery jsou nejúčinnější grafickou inzercí na mobilu. Vyzkoušejte je nyní za zaváděcí ceny! Informujte se na obchodním oddělení ČESKÉ REALITY.cz na kontaktu: Pavla Holubová, key account manager 777 912 069 pavla.holubova@ci.cz


Jan Cempírek
obchodní ředitel ČESKÉREALITY.cz

 

 

 

 

 

 


Přidejte svůj komentář

Další tipy a novinky:

Odkazy na servery: