Jak se vyznat v měsíční statistice realitní kanceláře serveru ČESKÉREALITY.cz?

Každá registrovaná realitní kancelář, která inzeruje své nemovitosti na serveru ČESKÉREALITY.cz, má každý měsíc ve své e-mailové schránce níže uvedenou statistiku své inzerce. Co jednotlivé položky znamenají a co z nich lze dále vyčíst?

Jak se vyznat v měsíční statistice realitní kanceláře serveru ČESKÉREALITY.cz?

V hlavičce je uveden název realitní kanceláře (v našem případě záměrně rozostřený) a časově období, za které je statistika vyhotovena.

Pod ní se nacházejí 4 velká pole, která přinášejí:

  1. Návštěvnost serverů: Celkovou návštěvnost všech námi provozovaných realitních serverů. Tedy součet všech návštěv za dané období na síti ČESKÉREALITY.cz a RealitníServery.cz. Nejedná se o počet unikátních návštěvníků - ty totiž nelze za oba servery sčítat (dochází zde jistě k určitému překryvu).
  2. Zobrazení nemovitostí ve výpisu: Vypisuje celkový počet zobrazených stránek výpisu nemovitostí, kde se zobrazila alespoň jedna nemovitost z vaší nabídky.
  3. Online prohlídky detailů nemovitostí: Toto číslo je pro inzerující realitní kancelář zřejmě nejdůležitější. Označuje počet zobrazených detailů nemovitostí z nabídky dané realitní kanceláře. V důsledku jde o počet zobrazení lidem, kteří danou nemovitost viděli ve výpise (s fotografií, základním popisem a cenou) a měli zájem vidět více informací a více fotografií.
  4. Zájemce o vaše nemovitosti: Jelikož na detailu nemovitosti nejsou okamžitě viditelné kontaktní údaje, pro jejich zjištění je návštěvník nucen kliknout na tlačítko Zobrazit kontakt na prodejce a Poslat dotaz. My toto kliknutí měříme a jsme tak schopni získat počet lidí, kteří na tato tlačítka klikli za účelem získání kontaktních údajů na realitní kancelář či makléře.

 

Jak se vyznat v měsíční statistice realitní kanceláře serveru ČESKÉREALITY.cz?

Pod počtem zájemců dokáže statistika ještě rozdělit počet lidí, kteří vyplnili kontaktní formulář a jsou tedy uvedeni v levé čísti Žádosti e-mailem o info k nemovitosti. Zbytek do celkového počtu je tedy dopočítán z celkového počtu otevření kontaktních údajů s formulářem. Tito lidé velmi pravděpodobně zavolali na uvedené telefonní číslo makléře, či do realitní kanceláře. 

Co je důležité sledovat?

Jelikož každá realitní kancelář využívá více inzertních serverů, je velmi důležité sledovat na kolik Kč vás vyjde jedna mikroprohlídka, popřípadě jeden konkrétní zájemce (LEAD). Pak můžete velmi snadno porovnávat efektivitu inzerce do jednotlivých prodejních kanálů. 

Mohu díky statistice zlepšit i vlastní služby a výkonnost?

Ano. Je velmi snadné dlouhodobě sledovat počet lidí oslovených inzercí vašich nemovitostí a počtem zobrazených detailů. Prostým poměřem získáte informaci, kolik procent lidí, kteří vaši nabídku zahlédnou, si chce prokliknout více informací. To můžete ovlivnit zejména lepší fotografií, prodejnějším popiskem a hlavně správně nastavenou cenou, dohodnutou s majitelem nemovitosti. 


Přidejte svůj komentář

Další tipy a novinky:

Odkazy na servery: