Každá registrovaná realitní kancelář, která inzeruje své nemovitosti na serveru ČESKÉREALITY.cz, má každý měsíc ve své e-mailové schránce níže uvedenou statistiku své inzerce. Co jednotlivé položky znamenají a co z nich lze dále vyčíst?
V hlavičce je uveden název realitní kanceláře (v našem případě záměrně rozostřený) a časově období, za které je statistika vyhotovena.
Pod ní se nacházejí 4 velká pole, která přinášejí:
Pod počtem zájemců dokáže statistika ještě rozdělit počet lidí, kteří vyplnili kontaktní formulář a jsou tedy uvedeni v levé čísti Žádosti e-mailem o info k nemovitosti. Zbytek do celkového počtu je tedy dopočítán z celkového počtu otevření kontaktních údajů s formulářem. Tito lidé velmi pravděpodobně zavolali na uvedené telefonní číslo makléře, či do realitní kanceláře.
Jelikož každá realitní kancelář využívá více inzertních serverů, je velmi důležité sledovat na kolik Kč vás vyjde jedna mikroprohlídka, popřípadě jeden konkrétní zájemce (LEAD). Pak můžete velmi snadno porovnávat efektivitu inzerce do jednotlivých prodejních kanálů.
Ano. Je velmi snadné dlouhodobě sledovat počet lidí oslovených inzercí vašich nemovitostí a počtem zobrazených detailů. Prostým poměřem získáte informaci, kolik procent lidí, kteří vaši nabídku zahlédnou, si chce prokliknout více informací. To můžete ovlivnit zejména lepší fotografií, prodejnějším popiskem a hlavně správně nastavenou cenou, dohodnutou s majitelem nemovitosti.