Co udělat pro šíření makléřského videa na facebooku?
O tom, že video je na internetu oblíbenou formou sdělení nějaké informace, není jistě sporu. Makléřská videa by měla pobavit, ale podprahově i sdělit, že realitní makléř je profík a že jeho služby stojí za zvážení. Proto makléři videa rádi nahrávají, nahrávají... a pak se diví, že je sdílí jen málo lidí. Možná se tak děje proto, že se dopouští základních chyb.
videa nejsou vtipná. Ano, sociální síť je především zábava. Takže, jaký fórek aspoň k pousmání jste ve svém videu nabídli?
videa jsou dlouhá. Pokud se nejedná o vzdělávací pořad, lidé dají videu šanci maximálně dvacet vteřin. Proto - rovnou na věc!
videa sdílíte na facebooku z youtube. Průšvih jako hrom! Facebook to zkrátka a dobře nemá rád. Nemá rád, když nutíte uživatele odkliknout na jiné stránky a odejít pryč z jeho sítě. Vaše video se navíc ani neobjeví ve “video timeline”, protože facebook nemá jak vaše video zařadit.
Takže až budete natáčet a umisťovat svůj nový příspěvek, podívejte se na něj i novýma očima. Zda neházíte sami sobě klacky pod nohy. Přejeme hodně pěkných videí a řadu sdílení!