Hned několik set hypotečních a realitních makléřů začínají od letošního února používat nový brand. Spojením dvou úspěšných realitních kanceláří RSH Reality a Reality IQ vznikne nový subjekt Bidli. Již ve svém hlavním mottu Jednoduše doma vystihuje svůj přesah. Nová společnost by měla pro své klienty zajišťovat nejen nákup a prodej nemovitostí, ale také veškeré další související či doplňkové služby jako je financování či vyhledání pozemku a stavba nového domu. Samozřejmostí je také pomoc s návrhy interiéru nové nemovitosti.
“Jsme přesvědčeni, že náš koncept na českém trhu chyběl. Chceme klienta provést na cestě za novým domovem, tedy včetně stavby samotného domu, zajištění hypotéky, energií nebo navržení interiéru. Přímočarost a chytrost, s jakou se s námi klienti dostanou ke svým domovům, vyjadřujeme měkkým ‘i’ v našem názvu. Právě proto říkáme Bidli — Jednoduše doma,” říká Jiří Lejnar, předseda představenstva.
Všichni odborníci, tedy realitní makléři, hypoteční specialisté nebo obchodní zástupci, budou za Bidli vystupovat jako takzvaní “průvodci”. Ti by měli zajistit, aby byl proces hledání bydlení pro klienta co nejsnadnější.
“Naši průvodci by měli myslet za své klienty dopředu a hledat pro ně komplexní a úsporná řešení přesně podle jejich potřeb,” říká Ondřej Mašín, ředitel realitní části Bidli.
Bidli bude zastupovat více než 650 odborníků na 40 kamenných pobočkách po celé České republice a v nabídce bude mít více než 5000 nemovitostí. Objem prodaných hypoték je přes 10 miliard korun za rok a více než 100 postavených domů ročně. Za 13 let fungování jednotlivých subjektů jejich odborníci dohromady obsloužili více než milion klientů.
Více informacích lze získat na novém webu www.bidli.cz.