5 nedílných součástí internetových stránek každé realitní kanceláře

Kolik vám váš web nabral nemovitostí?

Odpovězte si upřímně na otázku: „K čemu slouží webové stránky vaší realitní kanceláře?“ Pouze k prodeji vaší realitní nabídky? Chyba!!! V tom případě jste na tom stejně jako většina současných realitních kanceláří - vaše stránky jsou v podstatě jen zmenšenou verzí realitních serverů. Ale opravdu si myslíte, že kopie realitního serveru je ten nejdůležitější důvod, proč má realitní kancelář mít své webové stránky?

Tedy zkuste následující: podívejte se na svůj web trochu z odstupu. Nechme stranou grafické a technické zpracování stránek, zaměřme se pouze na obsah.

A nyní si přečtěte tuto větu: „Webové stránky slouží úspěšným realitním kancelářím primárně k náběru nemovitostí a budování značky.“

Na chvilku o větě přemýšlejte.

?

Hotovo? Jste připraveni číst dál. A najít odpověď na 5 zásadních otázek, co by Vám měly stránky přinášet.

Jak by tedy měly vaše webové stránky vypadat?

Z hlediska obsahu by v nich nemělo chybět těchto 5 základních podstránek (sekcí):

1.) Sekce s nabídkou nemovitostí: Jistě, portfolio vašich nabídek je skvělé. Ale neplýtvejte s jejich zobrazováním na ta nejlepší místa. Lidé stejně většinou nejdříve vyhledávají na realitních serverech a na vaše stránky se dostanou hlavně při zjišťování podrobnějších detailů. Každopádně právě na vašem webu je ale dobré ponechat nějakou dobu i prodané nemovitosti s přelepkou: Prodáno! Díky tomu hned vypadáte jako opravdoví profíci, kteří skutečně prodávají, nikoli se pouze přiživují na občasných prodejích.

2.) Sekce pro náběr nemovitostí: Na nejlepším, opakuji, na nejlepším místě vašeho webu má být jednoduchý odkaz: Chci prodat nemovitost! Po jeho prokliknutí se má zájemce dostat na stránku, kde získá informace, proč a jak by se měl spojit při prodeji své nemovitosti právě s vámi! Zdá se to jednoduché, ale nejúčinnější věci jsou právě ty nejjednodušší. Proč vaše realitní kancelář nenabírá nemovitosti? Třeba jste to návštěvníkům svých stránek zatím ani neřekli!

3) Reference spokojených klientů: Vidíte při podpisu smlouvy, že kupující či prodávající mají ve tváři úsměv od ucha k uchu? Požádejte je o pár slov, které pak dáte na svůj web! Reference působí na každého a o vaší kanceláři šíří jen pozitivní dojem. A to je přeci skvělé!

4) Kontaktní údaje na realitní kancelář: Je s podivem, kolik realitních kanceláří má v kontaktech pouze univerzální email a telefon. Ale realitní kancelář – to jsou přeci především živí lidé! Náš tip: co klientům trochu pomoci a nabídnout jedno telefonní číslo pro zájemce o prodej nemovitosti a druhé telefonní číslo zájemcům o koupi nemovitosti? Funguje to!

5) Důraz na budování značky: Tato část je čistě na vás! Měla by se vinout jako červená nit celým webem a odpovídat na otázku - jaká je vaše pozice na trhu a jak chcete, aby vás klienti vnímali. Pokud chcete vystupovat jako specialisté na konkrétní region, prezentujte se tak! Pokud chcete, aby vás lidé vnímali jako oborově zdatný realitní tým, prezentujte se tak! A chcete-li světu ukázat, jaká jste skvělá parta, prezentujte se tak! A víte proč? Nejen protože prodejci i kupující chtějí své peníze svěřit opravdovým profesionálům, ale na vaše webové stránky se jistě podívají i lidé, kteří uvažují o práci realitního makléře. A když uvidí dobrou partu, tým s vizí a seriózní parťáky, řeknou si: „Tam bych chtěl pracovat!“

Jan Cempírek
obchodní ředitel
ČESKÉREALITY.cz

 

 

 

 

 

 


Přidejte svůj komentář

Další tipy a novinky:

Odkazy na servery: