Má vaše realitka výročí? 9 tipů pro PR

Uplynulo od založení vaší realitní kanceláři deset, patnáct, dvacet let? Nebo i více? Využijte toho! Narozeniny jsou skvělou příležitostí ke zviditelnění kanceláře v regionu, kde působíte. Přinášíme několik osvědčených tipů, jak se „svést“ na vlně významného výročí a získat body v očích veřejnosti. 

Proč vůbec oznamovat, že máte kulaté výročí? Pokud se vám zdá, je to zbytečné, protože sebechvála smrdí, radíme - dejte skromnost stranou! Podívejte se na celou „narozeninovou“ věc spíše pohledem vašich klientů. Ti vyhledávají služeb realitní kanceláře především z prostého důvodu: chtějí, aby nepřišli při převodu nemovitosti o peníze. Jinými slovy, oceňují míru solidnosti, zkušenost a dobrou pověst realitky na trhu. A kulaté narozeniny přeci jiným způsobem oznamují: ano, tato realitní kancelář je zde již dlouho a proto nejspíš patří mezi ty poctivé a solidní profesionály, se kterými se vyplatí spolupracovat. Proto se nebojte na své výročí upozorňovat kde jen to půjde. Sebechvála v tomto případě totiž opravdu nesmrdí, ale naopak – je žádána! 

Zviditelnění (téměř) zadarmo

1) – záhlaví facebooku, www stránky a loga a podpis v mailu: upravte si záhlaví vašeho facebookového profilu či webových stránek kanceláře. Celý rok mějte v záhlaví číslovku, kolik let právě slavíte a u toho např. popisek: Letos slavíme již xy let na trhu! A vůbec nejlepší je udělat z připomínky výročí součást loga, které budete celý rok aktivně využívat a nechat si rozšířit i kontaktní údaje v mailech. Cena: 0 Kč + práce grafika
2) – fotografie z oslavy narozenin: ať jste velkou kanceláří, nebo realitkou jednoho člověka, dort s číslovkou zveřejněný na facebooku a www stránce ve výroční den dokáže pravé divy. Najednou zjistíte, že máte velký okruh gratulantů – svých fanoušků. A to je skvělá zpráva! Cena: 0 Kč + dort
3) – vodotisk přes vaše inzeráty na portálech: nejvíce viditelnou součástí roční narozeninové kampaně může být tzv. vodotisk, kdy číslovkou a popř. s krátkým textem např. „20 let na trhu.“ Dostanete se rázem do povědomí desítek tisících uživatel portálů, budete vnímáni jako tradiční a dobrá realitka. Drobnost, ale přitom účinkuje po celý rok a úplně zadarmo! Cena: 0 Kč + práce grafika

Zviditelnění za pár korun

4) – balónky s logem realitky a zvýrazněným rozdávané před koncertem, místním veletrhem, popř, jinou akcí. Balónky stojí pár korun a není dítě, které by si balónek nevzalo. A šťastné dítě znamená spokojený rodič, váš potenciální klient. Jak jednoduché :-) Cena: cca 1000 Kč/ tisíc balónků
5) – rozhovor s majitelem na realitním portálu - rozhovor s majitelem kanceláře o realitce, zkušenostech a o „story“ kanceláře. Tyto články jsou placené, ale jejich výhoda je zřejmá: na rozdíl od drahé inzerce v tisku osloví zacílenou cílovou skupinu a navíc zůstane článek i ve stále dohledatelném archivu. Jinými slovy: kdo bude i v budoucnu hledat reference o vaší kanceláři, najde pozitivní článek, který kanceláři dodá plusové body. Cena: cca 6000 Kč/ článek na ČeskéReality.cz

Zviditelnění pro silné hráče

8) - venkovní stánek pro širokou veřejnost. Udělejte show: skákadla, soutěže pro dospěláky i pro děti a spousta muziky! Třeba v rámci místního veletrhu, či vyhlášené regionální akce. Cena: v řádů tisíců Kč
9) - uspořádání vlastní akce či plesu. Dát najevo své výročí okázalou akcí sice stojí dost prostředků, ale když svěříte organizaci profesionálům, úspěch je zaručen předem. Nezapomeňte pozvat místní honoraci, ale hlavně partnerské firmy, se kterými jste se během uplynulých let setkávali. Máte jistotu, že se o vás bude povídat! Cenu: v řádů deseti až stotisíců Kč.

Nezapomeňte: výročí založení vaší realitní kanceláře zkrátka není jen obyčejným datem v kalendáři, ale hlavně příležitostí! Elegantně a nenásilně zvýšíte povědomí o kanceláři ve vašem regionu, mezi vašimi partnery a posílíte tak svou pozici na vysoce konkurenčním trhu. A to se počítá!

Jan Cempírek

obchodní ředitel

společnosti ČESKÝ INTERNET s.r.o.


Přidejte svůj komentář

Další tipy a novinky:

Odkazy na servery: