Jak funguje urgence makléře na serveru ČESKÉREALITY.cz?
Často nám volali návštěvníci našich realitních serverů, že se jim neozval makléř, u kterého poptávali nemovitost. Důvody, proč se makléř neozval zákazníkovi, mohou být různé. Abychom eliminovali případné technické problémy, zavedli jsme funkci „urgence makléře“.
Potvrzovací e-mail pro zájemce o nemovitost
V potvrzovacím e-mailu, který dostává zájemce o nemovitost, je přidaný odkaz pro urgenci makléře v případě, že za 2 dny nebyla žádná reakce. Pokud zájemce využije tuto možnost, přichází do našeho servisního centra zpráva. Naši pracovníci následně kontaktují makléře a snaží se zjistit důvody jeho nereagování, načež zájemce případně informují.
Makléři nereagují dostatečně pružně - příležitost pro realitní kancelář
Za dobu užívaní této služby jsme zjistili, že k většině případů dochází z toho důvodu, že makléř skutečně reagoval pozdě, nebo nereagoval vůbec například proto, že nemovitost je již v procesu prodeje. Každopádně je v zájmu realitní kanceláře (z hlediska dlouhodobého budování dobrého jména) reagovat co možná nejrychleji a v případě, že nemovitost již není v nabídce, nebo je v procesu prodeje, může makléř nabídnout jinou alternativu, případně získat kontakt potenciálního kupce. Nejhorší možnou variantou je nereagovat vůbec. Realitní kancelář tím přichází o zájemce, který je v případě vhodné nabídky připraven zaplatit.
Přehled urgencí v servisní sekci
Tuto službu jsme také implementovali do nové servisní sekce. Zde má realitní kancelář kompletní seznam dotazů, kdy zájemce o nemovitost využil tuto službu. Na titulní straně servisní sekce se v boxu statistiky zobrazuje počet urgencí za posledních 30 dní a kliknutím na tuto ikonu se dostanete na výpis všech dotazů, které jsou seřazeny podle data urgence.