Statistiky návštěvnosti vašich nemovitostí od července 2023
Naše realitní servery přešly na nové měření návštěvnosti Google Analytics 4
Možná jste již zaznamenali změnu, kterou žije celý internet. Společnost Google přestala podporovat svou službu Universal Analytics (UA) a přešla na nový způsob měření návštěvnosti webových stránek Google Analytics 4 (GA4).
Také naše servery už nyní běží na GA4. I když tento nový způsob měření vychází ze stejných vstupních dat, mohou se čísla o návštěvách a zobrazení vašich nemovitostí změnit.
Co se mění?
Starší statistiky (UA) počítaly jednotlivé návštěvy. Když přišel návštěvník jednou z mobilu a podruhé z tabletu, započítaly se dvě návštěvy.
GA4 jsou sofistikovanější, více si hlídají přímo konkrétního uživatele a umí jej vysledovat na více zařízeních a zdrojích, odkud na stránku přišel. Navíc propracovaněji sledují události, tedy to, co návštěvník na stránkách dělá, jak dlouho je čte apod.
Výsledná čísla jsou tedy přesnější a více vypovídají o chování lidí na webu. Jsou ale také odlišná od těch, která jste dosud vídali ve svých statistikách z našich stránek. Není to chyba, je to vlastnost nového způsobu měření.
Exporty statistik do realitních programů
Do exportu statistik pro váš realitní software posíláme celkové statistiky návštěvnosti vašich inzerát, tedy celkový počet zobrazení každé stránky s vaší konkrétní nemovitostí. Nově rozlišujeme i počet zobrazení stránek reálnými lidmi.
Měsíční report statistik zasílaný e-mailem
V pravidelně rozesílaném mailu se Statistikou inzerce nemovitostí uvidíte jak Celkové zobrazení detailů nemovitostí, tak čistý počet Online prohlídek detailu nemovitostí (očištěné přes Google Analytics, tedy pouze od reálných lidí).
Pokud chcete vědět více o měření statistik a jak rozlišujeme návštěvy reálných lidí od internetových robotů, přečtěte si tento článek.