Leden 2021: Rekordní 41 % nárůst návštěvnosti serveru ČESKÉREALITY.cz

Rok 2020 přinesl mnoho nepříjemností a asi nikdo na něj nebude vzpomínat s láskou. Pro realitní trh však znamenal velký nárůst zájmu o koupi nemovitostí. A pro server ČESKÉREALITY.cz zase rekordní nárůst návštěv. Tento trend navíc pokračuje i v roce 2021.

Nejistota spojená s pandemií COVID-19 přinesla snahu zajištění hotovosti proti inflaci. Lidé, kteří disponují volnými penězi, se je snaží uložit mimo jiné do nemovitostí. K tomu můžeme připočíst také lidi, kteří třeba volné prostředky nemají, ale snaží se urychlit nákup bytu nebo stavbu rodinného domu pro vlastní bydlení.

Jak se taková situace projevuje na návštěvnosti jednoho z největších realitních serverů v Česku? Naprosto očekávatelně rostla během roku 2020, a jak můžete vidět v grafu, v roce 2021 dokonce akceleruje.

Vývoj návštěvnosti serveru ČESKÉREALITY.cz. Rok 2020 byl rekordní, leden 2021 vystřelil ještě výš

Vývoj návštěvnosti serveru ČESKÉREALITY.cz. Rok 2020 byl rekordní, leden 2021 vystřelil ještě výš Leden 2021: Rekordní 41 % nárůst návštěvnosti serveru ČESKÉREALITY.cz

Za leden 2021 zaznamenaly ČESKÉREALITY.cz přes 1,2 milionu návštěv. To je historický rekord, který překonal i zvýšenou vlnu zájmu při první vlně koronavirového lockdownu na jaře 2020.

Návštěvnost se projevuje i ve zvýšeném počtu zpráv pro makléře. V roce 2020 odeslali naši návštěvníci makléřům přes 100 000 písemných žádostí o informace ke konkrétní nemovitosti. Telefonických dotazů pak bylo dvakrát tolik. 

41% meziroční nárůst návštěv: lidé se vracejí, hledají, ale výběr nemovitostí je menší

Na statistikách návštěvnosti se odráží dynamika současného realitního trhu: lidé mají zájem o koupi nemovitostí, ale poptávka převyšuje nabídku. Jinými slovy, zboží je už přebrané.

 Leden 2021: Rekordní 41 % nárůst návštěvnosti serveru ČESKÉREALITY.cz

Na webu ČESKÉREALITY.cz jsme za rok 2020 a leden 2021 zaznamenali meziroční nárůst návštěv o 41 %. Počet zobrazených stránek s tím ale nekoresponduje, lidé jich prohlédli „jen“ o 9 % vice. Počet nabízených nemovitostí je totiž meziročně o cca 10 % nižší.

Pro makléře tato skutečnost znamená jediné: prodej je dnes relativně snadný, ale zvyšuje se potřeba soustředit se na náběr nových nemovitostí. Ten vyžaduje opravdu aktivní přístup. Realitky a makléři, kteří investovali do brandu nebo jména, teď sklízejí plody své práce. Ti, kteří zameškali, musí rychle dohánět, například online reklamou.

Vývoj podílu mobilní návštěvnosti ČESKÉREALITY.cz za poslední roky

Mobily vládnou a nic je nezastaví

Trend mobilních telefonů se neustále prohlubuje. Návštěvnost z mobilů nám v roce 2020 vzrostla o téměř 72 %! Proto nyní investujeme do nového mobilům přívětivějšího designu. Spustili jsme mobilní aplikaci ČESKÉREALITY.cz pro Android a v řádu týdnů bude venku i appka pro zařízení Apple.

Vývoj podílu mobilní návštěvnosti ČESKÉREALITY.cz za poslední roky

Vývoj podílu mobilní návštěvnosti ČESKÉREALITY.cz za poslední roky Leden 2021: Rekordní 41 % nárůst návštěvnosti serveru ČESKÉREALITY.cz

Kdo u nás hledá nemovitosti?

Zajímavý může být také náhled pod pokličku demografie našich návštěvníků. Z hlediska věku mezi nimi převládají lidé mezi 25–35 lety. Muži tvoří 60 % většinu. 

 Leden 2021: Rekordní 41 % nárůst návštěvnosti serveru ČESKÉREALITY.cz

Přidejte svůj komentář

Další tipy a novinky:

Odkazy na servery: